Пријава очитаних стања бројила
НАПОМЕНА: Молимо вас да пажљиво проверите тачност унетих података пре него што их пошаљете. Опција за уношење контакт телефона је доступна искључиво ради безбедносних и информационих разлога, у случају да на вашем систему приметимо било какве проблеме.
Како пријавити стање путем веб сајта?
Пријавом стања водомера путем нашег веб сајта штедите време и осигуравате тачност унетих података. Уколико наиђете на потешкоће приликом пријаве, испод овог текста можете пронаћи упутство у два корака за попуњавање свих поља путем обрасца са рачуна који редовно добијате на кућну адресу.
Када се може пријавити стање?
Редовни потрошачи воде могу пријавити стање потрошње путем веб сајта сваког месеца у периоду од 20. до 28 дана у месецу. Током овог периода, пријава стања је доступна 24/7 на сајту КЈП Мораве. Ван наведених датума, опција за пријаву стања неће бити доступна, што значи да ће поново бити активна од 20. дана наредног месеца.
Корисници који нису редовни потрошачи воде, односно они којима адреса пребивалишта није у општини Свилајнац, мораће да се јаве лично у просторије КЈП „Морава” ради пријаве стања, промене статуса ако је потребно, као и за измирење дуговања.